Шановний Покупцю! Вітаємо Вас з придбанням приладу торговельної марки STARTLIGHT, який був розроблений та виготовлений у відповідності до найвищих стандартів якості, та дякуємо Вам за те, що Ви обрали саме цей прилад.
Придбаний Вами прилад призначено для експлуатації (використання) виключно усередині приміщень (indoor use only) відповідно до інструкції з експлуатації. Гарантійний термін експлуатації приладу складає 36 місяців від дня придбання приладу першим споживачем, а якщо прилад потребує спеціальної установки (підключення) чи складання - від дня їх здійснення, за умови надання підтверджуючих документів, оформлених належним чином.
Для задоволення вимог, пов’язаних з неналежним функціонуванням приладу, Вам необхідно звернутись із заявою до фірмового авторизованого сервісного центру та разом з приладом надати: гарантійний талон; документ, що підтверджує факт та дату придбання приладу, а саме: касовий (фіскальний) чек, або інший документ встановленої законодавством форми; документ, що посвідчує особу; інші документи, передбачені чинним законодавством.
Виробник (підприємство, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) має право відмовити у задоволені вимог споживача у разі:
- ненадання документів, зазначенних вище та/або приладу, щодо якого висуваються вимоги;
- виявлення виправлень в гарантійному талоні;
- неможливості ідентифікувати прилад чи/або при пошкодженні/видаленні інформаційної таблички приладу;
- порушення правил користування, транспортування, монтажу, підключення та зберігання приладу;
- подання споживачем завідомо неправдивої інформації щодо факту настання гарантійного випадку;
- навмисних дій або бездіяльності споживача або третіх осіб, спрямованих на настання гарантійного випадку, а також недбале користування приладом;
- потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідини, домашніх тварин, комах або гризунів;
- виявлення факту втручання у конструкцію виробу осіб, що не мають на це відповідного дозволу виробника;
- виявлення пошкоджень приладу, спричинених неналежним функціонуванням електромережі, суттєвим негативним впливом навколишнього середовища, та наявності інших факторів, що не піддаються впливу з боку виробника;
- виявлення хімічних, механічних, термічних пошкоджень та корозії на скляних, пластмасових, гумових та металевих або фарбованих частинах приладів, відповідно;
- виявлення виходу з ладу механічних елементів приладів (наприклад поворотного шарніру світильника);
Виробник (підприємство, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) не задовольняє вимоги споживачів щодо:
- робіт/послуг, які виходять за рамки гарантійних зобов’язань Виробника наприклад, послуги з: монтажу/демонтажу, підготовки до транспортування, підняття на поверх і т.д.;
- внесення змін до конструкції приладу з метою його пристосування до місцевих умов, які відрізняються від тих, що діють в країні, для якої цей прилад було розроблено, виготовлено та/або сертифіковано;
- частин приладів, які з часом зношуються, а також до частин приладу, які легко б’ються: скло, пластмаса;
- робіт, які споживач згідно інструкції з експлуатації повинен виконувати самостійно або за власний рахунок, наприклад: звичайний догляд за приладами; у випадку значного забруднення приладу, яке відповідно до інструкції з експлуатації може бути усунуте споживачем самостійно, авторизований сервісний центр має право відмовити у прийняті приладу в обслуговування до моменту усунення забруднення.
- зміни функціональних характеристик приладу, якщо наявні функціональні характеристики відповідають заявленим заводом виробником.
Ці гарантійні зобов’язання застосовуються до приладів, придбаних в Україні. Якщо прилади відправляються за кордон, гарантійні зобов’язання виробника втрачають чинність.
Права споживачів у разі придбання приладів неналежної якості встановлюються чинним законодавством України. Належною підставою для задоволення вимог споживача є технічний висновок уповноваженого сервісного центру. Строк служби магнітних трекових систем освітлення складає 10 років. Протягом строку служби виробник гарантує безпеку приладу за умови його використання за призначенням та з дотриманням правил, викладених в експлуатаційній документації (в тому числі, але не обмежуючись, своєчасним проведенням технічного обслуговування, а у разі потреби, післягарaнтійним ремонтом за рахунок споживача).
Строк служби приладу припиняється у разі:
• внесення у конструкцію приладу змін та здійснення доробок, а також використання вузлів, деталей, комплектуючих виробів, не передбачених технічною документацією на прилад;
• використання приладу не за призначенням;
• пошкодження приладу споживачем;
• порушення споживачем правил експлуатації приладу.
Додаткова інформація
Прилади обов’язково мають бути заземлені. Незаземлені прилади є потенційно небезпечними. Виробник не несе відповідальності за шкоду, завдану здоров’ю чи майну споживача, якщо вона викликана недотриманням норм встановлення, підключення приладу або монтажу.
Транспортні витрати, послуги з підключення, встановлення/монтажу/демонтажу та запуску приладу, а також доставка приладу в уповноважений сервісний центр у разі виходу його з ладу здійснюються за рахунок споживача. Помилкове звернення до авторизованого сервісного центру сплачується споживачем.
Помилковим є звернення, коли споживач вважає прилад несправним в той час, коли йдеться про заходи, які споживач може виконати самостійно та про що зазначено в інструкції з експлуатації, наприклад: перевірка наявності напруги в мережі; перевірка коректної комутації та підключення; або випадок не є гарантійним, або дефект приладу не виявлено.